/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Thursday, July 1, 2010

Wahhhh...Terengganu sekarang sudah pandai jemmm...





Apa? Igt Terengganu ni x jem ke...Jem tau... Wpun Terengganu ni kurang maju (nak sebut mundur hina sgt bunyinya), tp jalan tetap jem.. Terengganu kan bertaraf bandaraya. Bandaraya mestilah jem di mana kepadatan penduduknya melebihi 1 juta org..(ekk???. Betul x fakta ni). Rasa cam betul. Abaikan. Yg penting, Terengganu jugak x ketinggalan dlm bab jem-mengejem. Wpun ke'jem'man nyer x setanding KL, tp makan 3, 4 kali traffic lite jugak lah..Jem lah tu kan.


Dan, bila jem, apa CCB bikin dlm kete?? Sendiri mau tahu lah.. Being CCB yg xleh pegang camera. Mcm blogger2 lain gak kan...Alahh..bukan aku je la cam ni... Cuma aku ni terlebih yg amat perasan kot...Dan ini lah hasilnya.








Dah muntah ke?? Byk lg ni wehhh...heheh.. Klu rasa loya2, sila stop kat sini. CCB nak sambung ni. Then tetiba CCB rasa mcm muka pucat jer bila tgk gambar sendiri. Capai lip gloss sket. Touch up lebih kurang...dan ini lah hasilnya...


Berseri sket kan...dgn muncung ala2 anita sarawak ni. Dah lama aku nk buat gaya lip seksi..Tp seksa jdnya..huhu..Tp CCB terus bercamwhoringgg...






Aku rasa aku x cantik la bergambar senyum nampak gigi. Sbb gigi aku bersepah. Tgk gambar ni, nak x nak je aku bukak mulut. Sbnrnya kan, dah 5 tahun rasanya aku pasang niat nak berbraces. Nak bg cantik sket gigi ni. Tp aku pikir2, bila aku kawen, xkan la aku nak naik pelamin berbraces bagai kan. Sbb pakai braces makan tahun kan? Mekap dah cantik, tp bila senyum nampak dawai.. Eeeeee...X kan lah kan. Tp masalahnya, sampai sudah aku x kawen2.. Klu la aku berbraces 5 tahun sudah, dah cantik dah gigi aku skrg... *Hampa.


Dalam byk2 pic, pic ni plg aku suka..Mmg la suka, sbb gelap..x nampak cela2 parut jerawat kat muka aku ni...heheh


Okeh, dah! dah!..Lampu sudah hijau...jalannnn...Tp sempat lg aku snap untuk last one dlm kete...


Alkisah benarnya, CCB ni on da way nak g check table setting tuk VVIP. One of the caterer ni dlm senarai UMT untuk jamuan mkn VVIP convocation day. So, today tugas i nak g check table setting dan makanan caterer ni. If memenuhi syarat, so jalannn...anda lulus..


Apa motif aku duk dlm gambar ni? So far, presentation memenuhi syarat...menarikk..cuma



Spoon cenonet ni x lulus untuk VVIP yer En. Caterer. Xper...Untuk convocation day caterer ni dah promise provide spoon lain. Gud2..



Welllllll..sekian...



** Sbnrnya sy nak bg tau ini adalah image terbaru sy. Gaya tudung terbaru. Ikut gaya upline..hehe.. X tau la lama mana image ni bertahan.. Will see.. Satu lg, ada sesiapa perasan sy silap eja jem? Hehe..





2 comments:

  1. "Tp masalahnya, sampai sudah aku x kawen2.. Klu la aku berbraces 5 tahun sudah, dah cantik dah gigi aku skrg... *Hampa."

    pendapat kita adalah sama sebijik kak sher *menyesal*

    ReplyDelete
  2. hi..
    lame xdngr kabar,br je add kt fb td
    keje kt umt ek?sy keje kt gong badak
    nk komen psl braces...sy pun da lame tringin nk pakai,tp memandangkan lama kna pakai,terbantut hajat.tp skang rs nk pakai lak,slalu ambk gambo senyum xcntk.nk kawen nanti mcm mana nk senyum kan?hehe..

    ReplyDelete