/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Thursday, December 15, 2011

Pizza dan rentung




Assalamualaikumm..


 Hari ni aku baik hati sket belanja 2 anak dara ni Dominos Pizza. Eh aku pun anak dara, cuma tua sket je. Haha..Whatever. Alkisahnya aku ni byk sgt coupon dominos yg x digunapakai. Aku ni bukan minat sgt pizza2 ni. Tak kisah la pizza hut ke dominos ke apa ke. Tp disbbkan hari tuh aku kesian sgt kat mamat sorang ni duk promote coupon dominos ni kat aku dan aku pun mls nak dgr dia membebel panjang2...so aku rembat je coupon2 tuh. So, sementara masih valid apakata kita gunapakai. Tp klu aku nak melantak pizza sorang2, idok le. So, wajib panggil org lain mkn skali.



Btw, baru aku tau system dominos ni. Masa call nak order tuh, yg tukang bercakap tu cakap, "if pihak kami hantar  lewat dr 30 min, cik boleh dpt free regular pizza for next order..kami akan bg coupon lg masa penghantaran nanti". Then aku reply.."Oh yer ke" (dlm hati terus berdoa moga mamat tukang hantar nanti sesat jalan tuk 2 3 min..boleh dpt free pizza).. Skali termakbul doa aku ko, mmg lewat dlm 2 3 min je. Mmg rezeki aku tuk dpt pizza free for next order. hahahha..


 Yang ni je pun... Ni pun x abis tuk 3 org mkn.


 2 minah comel ni sbnrnya dulu student aku. Kira nya ex student la. (Sbrnya aku pun x igt time bila aku mengajar depa ni...ermm).. Masa mula2 jumpa kat UPM ni dulu, siap masih ber cik2 ngan aku..Ahh, jgn nak ngada2...panggil aje ahkak....hehe..Mak sempoi nyah..Time mengajar je buat2 garang2..mmg berlakon sungguh..haha


 Ni 2nd room prof aku sbrnya.. Dlm bilik ni peti sejuk pun ada.. Mmg harmoni sungguh..Aku dtg sini just tuk print je biasanya. Harta kerajaan mmg wajib digunakan secara berhemah.


 Pandai jugak posing cik kak ni..Aku igt aku sorang je yg tgh posing...


Habis melantak mmg kekenyangan tahap cipan. Sampai kan hujung pizza "suami soleh" pun masing2 surrender x mampu nak habiskan. Then borak2 layan perasaan hati nurani. Topic mestilah pasal lelaki. Secret admire bla bla bla... Skali tgh syok borak...Then "KRINGGGGGGGGGGGG".. Bunyi loceng (loceng ke org pnggil??? Tiba2 aku lupa term yg lebih sesuai..ah lantak lah) ntah dr ceruk mana ntah. Dlm hati aku fire drill ke or alarm tgh keuzuran buat perangai. Mmg masing2 buat bodo. Klu ada api sedang marak kat luar konpem jd bbq kitaorang. Skali org ketuk pintu suruh keluar. Mmg betul2 latihan kebakaran. Nasib latihan. Klu betul2?? Apa2 pun mmg potong stim. Org tgh syok2 borak..






Kami at tempat berkumpul. Tgn pun x berbasuh bau pizza lagi tuh... Aku x kira nak bergambar jugak


2 cik adik manis

Eh boyfriend aku pun ada... Bila terpandang je dia terus dup dap dup dap.. Mana taknya... progress ciput..Kan x pasal2 kene bersoal jawab kat tgh2 lebuh raya ni. Tp last2 dia ternampak.. kene panggil jugak. Sigh*




 Fedulikkkkk...Aku tetap nak bergambar...


p/s: Nampaknya dia xde kat sini. Adakah dia rentung kat dlm bangunan? Izinkan aku rentung bersamamu...hahahha








5 comments:

  1. feveret sha tu..tp suka aloha je..tak pun makan kerap..cepat muak...

    sapa le yg kak sher nk rentung sekali nun..

    ReplyDelete
  2. Sha:best aloha ekk...blh lah try lps ni.. Yg nak rentung skali tuh mestilah jejaka pujaan hati...hahaha..

    ReplyDelete
  3. salam sher...aritu kak sah penah comment kat n3 sher..tp x appear la pulak..mana silap ntah! nyway..miss u so much! dah cantik bangat sekarang!

    ReplyDelete
  4. Kak sah: yer ke kak?? sy xdok terima apa2 komen pun...klu ada mesti approve doh...hehe.. ada lah tuh kesilapan teknikal...Thank kak coz sudi komen2 kat n3 merapu sy ni...Miss u too kak...cepatnya masa berlalu...huhu

    ReplyDelete
  5. saya geemookkk (si ayu manis berbaju kurung)

    ReplyDelete