/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Saturday, April 3, 2010

Settle satu...

Alhamdulillah...baru je submit students' mark tuk satu subjek..lega..dah lewat sbrnya. Awat la aku ni wat keje lembab norr..Sorry ekk kakju hantar lewat..Sila check email yer..sy dah send. Ari tuh ada dua org student dtg my room tanya markah depa.. Tp sory la my dear student, nasib ko la dpt cik ceri beri ni.. I buat keje mmg penuh zuhud+tawadduk. Untuk kesejahteraan masa depan korang jugak..hehe.. Lps ni klu cik ceri beri ni rajin, ada la markah korang terpampang kat pintu bilik..tgk je la..

So skrg tinggal satu aje lg lab yg belum setel. Yg ni bukan setakat nak key in data, marking pun belum habis..aiyakkk..xper2..caiyok2..


Okey..kita stop citer pasal kerjaya aku ni.. Skrg kita citer benda lain. Ni ha..semalam aku balik keje, ada terima satu surat..kecik je. Nampak gaya surat ni cam pelik sket. Sbb bila pegang2 ngan tangan rasa x rata. Ada gelembung2. Saja buat aku tertanya2. Biasanya klu surat tuk aku awal2 dah aku dpt trace surat dr mana.. Klu x bil streamyx, celcom, klu x celcom, cimb master card, klu x cimb master card catalog cosway.. jarang2 skali ada la surat cinta PTPTN..surat2 ni je yg selalu mengacau hidup aku..Tp yg ni lain mcm..


Then bukak le dgn rakus nya nak tgk apa yg gelembung2 tuh..Bukak je, aku cam pelik sbb nya surat dr Ajinomoto..Apa kes? Nak ajak aku main masak2 ke..



Rupa2 nyer company pak aji ni tgh duk promosi Perencah Pati Ayam TUMIX diorang. Siap dgn peraduan skali. Eh, bukan ke TUMIX ni dah lama dah kat market. Xper la, maybe ni strategi diorang..Itu x kisah la..lantak depa..Yg buat aku musykil, mana la depa dpt details aku. Seigt2 aku la xpernah aku bg details or isi mana2 form kat company pak aji ni.. Nak masak guna tumix jauh skali.. Yer la masak pun sebulan skali sejak2 bz ni. Klu ada TUMIX pun konpem x jumpa bila time nak masak sbb barang2 kat dapur aku selalu berubah tempat dek penangan nenek aku yg suka mengemas tahap dewa..eh dah melalut.



Ok back to the main point..Pasal details aku yg diorang dpt ni biasa la kan, ada la 2 cara depa. Sama jugak mcm org buat sales credit card yg slalu calling yg ntah dr mana dpt number kita kan..Ceh, buat terkejut plak bila company pak aji ni bg surat ni..X, i bukan apa, terkejut sbb dr company cenggini..Rasa sungguh x sesuai dgn character aku. Klu dr syarikat kosmetik ke, boleh la terima lg..perasan!



Tgk pada peraduan yg disediakan mcm best..Dpt honda City youuu..Cuma isi form then bg benda alah kat atas ni..Benda ni la yg bagi surat tuh rasa gelembung2 tu..Syarat nyer just gunakan TUMIX ni kat dlm masakan then kembalikan peket kosong berserta borang ke company pak aji..senang kan? Nak kosong kan paket ni lg senang..Aku tuang je perencah ni dlm tong sampah. Setel. Klu nak tggu aku masukkan dlm masakan konpem raya haji tahun depan belum tentu habis. Lg pun klu aku masak xperlu TUMIX2 ni..mmg dah origin sedap. Yer la sedap kat tekak aku..aku yg nak makan..hehe


Aku duk kecoh2 ni, aku sorang je ke dpt benda ni..Mesti korang pun dpt jugak kan..Saja je aku nak kecoh..kasi hot..haha



** Korang rasa la kan, kalau company Pak Aji ni baca blog aku, nak ke dia bg Honda City tu kat aku..Haram!! Rasanya kereta sorong pun agak2 nak bg..





2 comments:

  1. mule2 sy taw kNiza dpt sehari b4 die nk g..then blk umah...ade jugok..
    t'tanye2 gok kan kSher mane die amek kite nye add...konpius den.=)

    ReplyDelete
  2. Lyn..ni menunjukkan kita insan terpilih...wakakaka

    ReplyDelete