/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Sunday, June 20, 2010

Puas hati aku!!!





YESSS...Baru puas hati aku!!!! Dah lama aku pendam..Aku tumbuk org semlm...Padan muka!! Nak sgt! Rasakan!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Eh..Ada yg percaya ke?? Muakahkahkahakhakhakhkah..Jgn la ada yg percaya weiiii.....X kan la aku tumbuk org.. Aku waras lg weh... Giler apa aku nak tumbuk org..Aku ni dah la ppuan.. Ayu plak tuh...**Uwekkkkkkk (color hijau lg)

Hati aku puas sbbbbb....................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadaaaaa!!!! sbb aku blh sedut benda ni puas2...
Frappuchino black mocca with java chipss with creamm top.. Giler puas hati..

Weyyyy...mesti lah puas hati.. Dah berbulan2 aku mengidam benda ni tau. Kat KT mana ada benda ni. Nak telan ni aku terpaksa drive beratus kilometer ke kuantan (Kuantan - KT brp km ekk?).

dan jugak puas hati sbb ni...
Dpt tgk wayang...MUahahhahhaha...giler jakun.. Dapat tgk wayang pun nak blog. Well..mmg aku seorang yg jakun.. Movie yg telah di watchedkan ialah The Killers.. Not bad la. Boleh la buat ilang tension. Citer ringan2 omputih.


*** Giler anggun aku masuk wayang pakai baju kebangsaan...hahaha..Ada reason dia..


Sambil menkedarah popcorn and Popia crispy ni.. Klu dulu g alamanda or sunway mmg aku slalu hentam popia ni.. sedappp

Kesian budak cina yg jaga wayang. Dia tuh x bg kitaorg bawak masuk popia ni. Tp aku n cekgu buat bodoh je..Budak tuh siap pesan jgn kotorkan kerusi wayang...wakakkakaka..








Ok lah...semlm aku ke kuantan.. Kisah sbnrnya aku attend wedding my colleague kat Paka. Alang2 g paka tu yg terus pecut ke Kuantan tuh.. Yer la kan..dah lama mengidam starbuck, wayang and jalan2 shopping (wpun x shopping mana coz masa semput). Ohh...sebut wedding kawan, jom kita layan gambor jap..


Eh, bukan yg ni yg kawen. Minah ni x tau bila kawen. Sapa nak kawen ngan aku weyy....waaaaaaaaaaaaaa!!!


Ini lah dia pengantinnya. Selamat pengantin baru Ana.. Moga kekal dan berbahagia hingga ke akhir hayat..Orennnnn giteww..



Aku tetamu ke 3 kot yang sampai..Punya la semangat nak merendet ke Kuantan..




With Kak sue and Kak Fad. Pegawai Sains JSM yg teror2 belaka.





Dannn disbbkan oleh reason itu la, maka aku seharian berbaju kurung masuk East Coast Mall Kuantan. Malas dah nak tukar2 baju bagai seme kan. Kena jimat masa beb. Byk benda nak terjah ni...Chewahhh...



Bukan senang nak berjalan seharian sarung baju kurung. Ku terasa cukup ayu ketika itu....Bahahhahah!



Sudahnya, Pukul 12 mlm baru sampai umah... Fuhhh...Suka2!








2 comments: