/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Monday, June 28, 2010

Weng!!!!




Adakah anda tahu the meaning of weng?? Sy kurang pasti, perkataan weng ini adalah perkataan Terengganu atau perkataan rojak muda mudi skrg. Mungkin disbbkan sy tidak lg muda, maka sy kurang pasti. Cuma, apa yg sy pasti skrg, kepala hotak sy tgh weng!!!! (mungkin skrg anda paham maksud weng kan? Terima kasih).


Saya baru je balik dr KL semalam menguruskan hal2 tertentu. Yang tertentu itu tentulah bisnes sy. Dek penangan duk KL 3 mlm 2 hari, kepala hotak sy weng. Kenapa? Sbb sepanjang 3 mlm berada di KL, sy hanya sempat tido dlm 3/4 jam shj....Kronik x? Bukan kerana bz bisnes yg membuatkan sy x sempat tido. Buat bisnes x menggangu langsung jadual sy. Malah, sbnrnya bisnes hanyalah 2 ,3 jam shj.. Tp yg membuatkan sy weng sbb sembang x igt dunia...muahahhahaha..


x percaya?? sungguh.. sy sampai KL mlm Khamis.. stay umah my friend sue, aka my upline. Dr dalam kereta sampai la umah dia x habis2 borak. Sedar2 dah pukul 7 pagi. Sungguh aku xtipu. Sembang punya pasal x sedar masa berlalu. Syok sgt. Yg pasti bincang pasal bisnes x sampai stgh jam pun...Yg selebihnya ntah apa yg kitaorg borak. Pasal life, personal, lelaki, duit, bla bla bla...biasa la kan...bila dah lama x jumpa..Huhu...yg pasti syok sampai weng....Begitu juga mlm ke dua dan ke tiga..Mlm ke dua tuh sempat la jugak tdo 3 ,4 jam... Sbb esoknya nak bawak my prospek ke bisnes course. Terpaksa la aku tdo.. Lg pun nak shopping...hehe


Semlm otak ku dah weng tahap maksima. On da way nak balik Terengganu nak naik flight kepala saya dah x betul. Nasib sempat check in. Klu x mau aku x balik lg.. Duduk je dlm plane, terus aku ngan dunia aku...x sedar apa2...Bila sedar je, aku dah kat Tganu. Mengantuk tahap maksima. Sampai je umah, terus qada tdo... Qadaran yg sungguh melampau.


Hari ni sy dah masuk keje. Tp tahap ke'weng'an sy masih belum hilang. Masih rasa semcm. Saya rasa mcm nak pegi cari mana2 spa dan manjakan diri dgn berurut, terutamanya kepala sy ni. Serius, aku harus pegi sekrg...Tata...



** Yang pasti sy syok g KL...wpun weng. Rasa x nak balik pun ada..





2 comments:

  1. hihii..aku pun weng laGi hari ni..aku dah lama tak tidur sehari suntuk macam semalam...giler tak sedar apa2 ...lepas hantar ko, aku tido jer dalam kete and sampai rumah terus tidor sampai petang...laki ku pun tak makan okeh, tapi yang pelik apesal lah tak gi cari makan kan...

    and malam tu aku tapaw alisara lagi..hihihii...

    ReplyDelete