/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Sunday, November 4, 2012

Cerita pasal seluar dalam


Assalamualaikum...


Hari ni boleh di kira hari second last aku stay kat kampung. Menghabiskan sisa-sisa MC aku. Err, alkisah sebenarnya MC aku dah habis 24hb October yang lampau lagi dah (dapat sebulan je MC). Tapi di sebabkan 24hb tu dah hampir2 sangat dengan raya haji, so aku extendkan ajer lepas raya haji. Then lepas raya haji sepupu aku kawen plak. Tambah lah lagi extendnyer. Tapi sebab sebenar-benarnya aku extendkan diri bukanlah sebab2 di atas. Aku sengaja lengah-lengahkan sebab aku rasa aku tak confident lagi dengan condition diri aku ni. 

Time habis MC 24hb tu aku rasa aku need more time. Rasa tak kuat sangat time tu. Jalan pun asyik pegang/tekan perut je. Silap haribulan orang mesti ingat aku mengandung. Yer la, dah la perut buncit semacam jer lepas operate ni..jalan plak asyik pegang perut takut gegar. Mau orang bajet aku pregnant. Whatever..

Sekarang aku rasa lebih confident sket. Hari ni pun dah yakin sarung seluar dalam ketat. Errr, I mean bukan ketat, tapi panties ala-ala girdle yang aku beli kat cosway dulu. Apa kes kisah seluar dalam pun nak citer kat blog ni? Eh kene citer..

Dulu before operation memang aku suka pakai seluar dalam cenggini. Kemas dan best rasanya. Perut pun flat je. Aku masih kategorikan seluar dalam ni as seluar dalam..bukan girdle. Why? Sebab senang nak pakai. Kalau susah nak sarung tu baru orang panggil girdle. Kahkahkakha.. Ni teori aku sendiri la. Korang tak boleh terima lantak pi la..

Lepas operation langsung aku tak sentuh seluar dalam ni, apatah lagi nak sarung. Macam mana nak sarung, pakai seluar dalam biasa yang pendek2 sket (means paras perut) terus rasa sakit. Tak boleh menekan sangat bahgian perut aku. Kena pakai seluar dalam yang tinggi2 atas dari pusat. Yang langsung tak menekan perut. Baru okey. Stock seluar dalam macam nenek aku punya je. Tapi tu dulu. Time awal2 operate. Of course la kan. 

Dalam 2 minggu lepas aku try pakai seluar dalam ala-ala girdle aku ni still tak boleh. Bukan tak boleh sebenarnya. Takut je lebih. Rasa menekan sket je terus bukak. Cetttt...

Tapi hari ni aku try pakai lagi. Yess dah boleh. Malah rasa selesa sangat. Perut rasa kemas dan padat je. If bergegar pun tak rasa ngilu sangat bahgian perut ni. I mean bergegar if aku jalan laju2 sket la. Bukannya bergegar time aku lompat aerobic. Giler ke apa. Aku rasa patutnya aku pakai spentot ni awal lagi than today. Baru lah more confident.

So, disebabkan aku dah confident sket, esok malam aku akan berangkat pulang ke UPM serdang... continue my lab (bulu roma selalu meremang bila teringtkan lab). 

Errr panjang lebar aku citer pasal seluar dalam hanya nak mengaitkan dengan perasan confident. So, adakah seluar dalam sememangnya berkait rapat dengan kekonfident-nan diri aku? Maybe... Terima kasih seluar dalam..

Sekian!






No comments:

Post a Comment