/*-------- Begin Drop Down Menu -------*/ #menubar { background: #8E8E8E; width: 840px; color: #FFF; margin: 0px; padding: 0; position: relative; border-top:1px solid #B2FFFF; height:35px; } #menus { margin: 0; padding: 0; } #menus ul { float: left; list-style: none; margin: 0; padding: 0; } #menus li { list-style: none; margin: 0; padding: 0; border-left:1px solid #1A6680; border-right:1px solid #1A6680; height:35px; } #menus li a, #menus li a:link, #menus li a:visited { color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } #menus li a:hover, #menus li a:active { background: #130000; /* Menu hover */ color: #FFF; display: block; text-decoration: none; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; } #menus li { float: left; padding: 0; } #menus li ul { z-index: 9999; position: absolute; left: -999em; height: auto; width: 160px; margin: 0; padding: 0; } #menus li ul a { width: 140px; } #menus li ul ul { margin: -25px 0 0 160px; } #menus li:hover ul ul, #menus li:hover ul ul ul, #menus li.sfhover ul ul, #menus li.sfhover ul ul ul { left: -999em; } #menus li:hover ul, #menus li li:hover ul, #menus li li li:hover ul, #menus li.sfhover ul, #menus li li.sfhover ul, #menus li li li.sfhover ul { left: auto; } #menus li:hover, #menus li.sfhover { position: static; } #menus li li a, #menus li li a:link, #menus li li a:visited { background: #B3B3B3; /* drop down background color */ width: 120px; color: #FFF; display: block; font:normal 12px Arial, Tahoma, Helvetica, FreeSans, sans-serif; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; z-index:9999; border-bottom:1px solid #1A6680; } #menus li li a:hover, #menusli li a:active { background: #130000; /* Drop down hover */ color: #FFF; display: block; margin: 0; padding: 9px 12px 10px 12px; text-decoration: none; } /*-------- End Drop Down Menu -------*/

Saturday, November 10, 2012

Sedang menunggu


Assalamualaikum

Di kala aku menaip ni, hujan mengganaz giler kat luar ni. Sapa-sapa yang stay area serdang ni tahu lah macam mana ganaznyer hujan sekarang. Eceh, kat tempat lain pun hujan la aku rasa. Dah memang musim hujan turun sekarang. Aku suka jer...Aku kan suka hujan..

Dan now aku berada sorang-sorang kat postgrade room. Suasana agak creepy tambah lagi guruh berdentam-dentum kat luar nun. Gelap tak payah cakap. Tapi aku steady je. Aku yakin, sapa-sapa yang penakut memang tak berani stay kat tempat aku ni sorang-sorang. Aku ni jenis berani tak bertempat sket orangnya. Ni time hormon takut aku tak dirembeskan. Bila hormon takut aku datang, ramai orang pun aku kecut perut. Pelik sket aku ni

Sebenarnya aku tengah tunggu mak, abang dan adik aku datang jemput aku ni. Diorang pegi Aeon jap tadi. Aku malas nak pi. Sebab aku tau penat tawaf mall walaupun Aeon je. Aku kan stamina kurang sekarang. So, daripada layan depa, baik aku buat keje. Lagi pun memang aku ada keje nak di bereskan kat lab (padahal datang timbang sample yang dah dikeringkan jer pun..gaya macam rajin je weekend2 datang lab..jangan terpedaya!). So, sebelum they all pegi Aeon tadi, hantar aku jap pegi fac dan masuk lab dan now dalam postgrade room. Sorang-sorang! Tadi ada je orang. Now dah balik la. Dah nak masuk maghrib pun. Aku je yang tak reti nak balik.



Laluan utama ke postgrade room. Gambar ni nampak cerah sebab flash iphone aku je ni. Hakikat sebenar teramatlah gelap gumpita. Orang Tganu panggil gelap gelemakk..gelap guguk. Tapi so far alhamdulillah, tak ada lagi dengar benda-banda tak elok. Ataupun aku yang tak alert? Abang aku cakap lab aku ni macam 'walking dead'. Boleh?..

Ok lah, driver dah sampai..chow

Sekian!


No comments:

Post a Comment